Darbo laikas
Konsultacinės poliklinikos darbo laikas:
Pirmadienį-penktadienį 7.00-17.00 val.
Klinikinės diagnostikos laboratorija: 0-24 val.
Radiologijos skyrius: 0-24 val.
Konsultacinės poliklinikos darbo laikas:
Pirmadienį-penktadienį 7.00-17.00 val.
Klinikinės diagnostikos laboratorija: 0-24 val.
Radiologijos skyrius: 0-24 val.
VII. skyrius
ELGESIO TAISYKLĖS NEDARBINGUMO METU
"51. Elgesio taisyklių nedarbingumo metu pažeidimais laikoma, kai laikinai nedarbingu pripažintas asmuo:
51.1. gydytojo paskirtu laiku neatvyksta į GKK posėdį;
51.2. Fondo valdybos ar jos teritorinio skyriaus vyriausiajam specialistui (nedarbingumo kontrolei) pareikalavus neatvyksta į GKK posėdį;
51.3. nesilaiko gydytojo nustatyto gydymo ir (ar) slaugos režimo;
51.4. neatlieka paskirtų gydymo, diagnostikos ir (ar) slaugos procedūrų;
51.5. atvyksta pas gydytoją neblaivus ar apsvaigęs nuo psichiką veikiančių medžiagų;
51.6. dirba (-o), mokosi (-ėsi), keliauja (-iavo), dalyvauja (-avo) kultūros, sporto, pramoginiuose ar kituose renginiuose;
51.7. vartoja (-o) alkoholį, narkotikus, toksines ar psichotropines medžiagas;
51.8. elgėsi taip, kad jo veiksmai galėjo užtęsti (užtęsė) laikinojo nedarbingumo trukmę.
52. Elgesio taisyklių pažeidimais taip pat laikomi atvejai, kai asmuo, kuriam išduotas elektroninis pažymėjimas sergančiam šeimos nariui slaugyti ar vaikui prižiūrėti, neslaugo šeimos nario ar neprižiūri vaiko arba elgiasi taip, kad jo veiksmai galėjo užtęsti (užtęsė) šeimos nario slaugos trukmę...“
PATVIRTINTA
Viešosios įstaigos Jurbarko ligoninės vyriausiojo gydytojo
2022 m. rugpjūčio 19 d. įsakymu Nr. VK-54
MŪSŲ TIKSLAS – teikti kokybiškas pacientų bei jo artimųjų lūkesčius atitinkančias pirmines ir antrines asmens sveikatos priežiūros paslaugas, racionaliai naudojant visus turimus išteklius, užtikrinant paslaugų atitikimą nustatytiems reikalavimams, patikimumą, etiškumą, rezultatyvumą, efektyvumą, tęstinumą, saugumą.
MŪSŲ ĮSIPAREIGOJIMAI:
• Laikytis visų, su įstaigos veikla susijusių teisinių ir kitų reikalavimų;
• Sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją, tobulinti paslaugų kokybę, diegti naujoves, panaudoti mokslo pasiekimus;
• Užtikrinti pacientams teikiamų paslaugų saugumą, darbo aplinkos saugumą darbuotojams;
• Pagal pareigas ir kompetenciją užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už savo darbo kokybę;
• Operatyviai valdyti neatitiktis, nepageidaujamus įvykius, numatyti prevencijos veiksmus jų šalinimui;
• Peržiūrėti, analizuoti, nuolat tobulinti įstaigoje įdiegtą sveikatos priežiūros paslaugų kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus.
MŪSŲ VIZIJA – tapti konkurencinga įstaiga asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo sektoriuje, prisitaikant prie nuolat kintančių sąlygų, užtikrinant precizišką nepriekaištingą klientų aptarnavimo kokybę.
Kokybės vadybos sistema sukurta, įdiegta ir palaikoma visoje organizacijoje.