Kokybės politika
PATVIRTINTA
Viešosios įstaigos Jurbarko ligoninės vyriausiojo gydytojo
2022 m. rugpjūčio 19 d. įsakymu Nr. VK-54
MŪSŲ TIKSLAS – teikti kokybiškas pacientų bei jo artimųjų lūkesčius atitinkančias pirmines ir antrines asmens sveikatos priežiūros paslaugas, racionaliai naudojant visus turimus išteklius, užtikrinant paslaugų atitikimą nustatytiems reikalavimams, patikimumą, etiškumą, rezultatyvumą, efektyvumą, tęstinumą, saugumą.
MŪSŲ ĮSIPAREIGOJIMAI:
• Laikytis visų, su įstaigos veikla susijusių teisinių ir kitų reikalavimų;
• Sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją, tobulinti paslaugų kokybę, diegti naujoves, panaudoti mokslo pasiekimus;
• Užtikrinti pacientams teikiamų paslaugų saugumą, darbo aplinkos saugumą darbuotojams;
• Pagal pareigas ir kompetenciją užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už savo darbo kokybę;
• Operatyviai valdyti neatitiktis, nepageidaujamus įvykius, numatyti prevencijos veiksmus jų šalinimui;
• Peržiūrėti, analizuoti, nuolat tobulinti įstaigoje įdiegtą sveikatos priežiūros paslaugų kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus.
MŪSŲ VIZIJA – tapti konkurencinga įstaiga asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo sektoriuje, prisitaikant prie nuolat kintančių sąlygų, užtikrinant precizišką nepriekaištingą klientų aptarnavimo kokybę.
Kokybės vadybos sistema sukurta, įdiegta ir palaikoma visoje organizacijoje.