Registruokitės pas gydytojus:  Telefonu  Internetu

LT  |  EN

Registracija pas gydytoją

Darbo laikas

Konsultacinės poliklinikos darbo laikas:
Pirmadienį-penktadienį 7.00-17.00 val.

Klinikinės diagnostikos laboratorija: 0-24 val.
Radiologijos skyrius: 0-24 val.

SVARBI INFORMACIJA PACIENTAMS

DĖMESIO! ATNAUJINTOS AMBULATORINĖS PSICHIATRIJOS PASLAUGOS!
Konsultacinėje poliklinikoje nuo gegužės 4 d. kiekvieną ketvirtadienį gydytoja psichiatrė Karolina Jablonskytė konsultuos pacientus, turinčius psichinės sveikatos sutrikimų.  Reikalinga išankstinė registracija ir siuntimas F027.
 
NUO 2022 M. GEGUŽĖS 2 D.  neteikiamos Karščiavimo klinikos paslaugos.
 
Jurbarko ligoninės patalpose privaloma dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, dezinfekuoti rankas!!!    
 Medicininė 3-jų sluoksnių vienkartinė veido kaukė, steriliame įpakavime (10  vnt) | FarmaPlius.lt
 
PACIENTŲ LANKYMO TVARKA NUO GEGUŽĖS 5 D.:
 
  • Lankyti pacientus gali asmenys, neturintys ūmių kvėpavimo takų infekcijų simptomų (pvz., karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas). Prieš patekdami į ligoninės skyrių ir išeidami iš jo, lankytojai turi dezinfekuoti rankas. Pacientus lankantys asmenys, privalo dėvėti medicinines kaukes arba respiratorius. Kaukių leidžiama nedėvėti neįgalumą turintiems asmenims, kurie dėl savo sveikatos būklės kaukių dėvėti negali ar jų dėvėjimas gali pakenkti asmens sveikatos būklei. Daugiavietėje palatoje vienu metu gali būti lankomas ne daugiau nei vienas pacientas.
  • Pacientus skyriuose aplankyti galima 10-14 val. ir 16-19 val.
  • Reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriuje gulintys pacientai gali būti lankomi tik išimtinais atvejais, leidus skyriaus vedėjui arba budinčiam gydytojui.
  • Pacientai, sergantys COVID-19 liga, gripu ar kitomis pavojingomis užkrečiamomis ligomis ir stacionarizuoti izoliacinėse palatose, nelankomi, išskyrus gydančio gydytojo leidimu. Jiems gali būti perduoti siuntiniai.

Kokybės politika

MŪSŲ TIKSLAS – teikti kokybiškas pacientų bei jo artimųjų lūkesčius atitinkančias asmens sveikatos priežiūros paslaugas, racionaliai naudojant visus turimus išteklius,  užtikrinant paslaugų atitikimą nustatytiems reikalavimams, patikimumą, etiškumą, rezultatyvumą, efektyvumą, tęstinumą, saugumą.

MŪSŲ ĮSIPAREIGOJIMAI :

  • Laikytis visų, su įstaigos veikla susijusių teisinių ir kitų reikalavimų;
  • Sistemingai kelti visų lygių darbuotojų kvalifikaciją, tobulinti paslaugų kokybę, diegti naujoves, panaudoti mokslo laimėjimus;
  • Užtikrinti pacientams teikiamų paslaugų saugumą, darbo aplinkos saugumą darbuotojams;
  • Pagal pareigas ir kompetenciją užtikrinti kiekvieno darbuotojo atsakomybę už savo darbo kokybę;
  • Operatyviai valdyti neatitiktis, nepageidaujamus įvykius, numatyti prevencijos veiksmus jų šalinimui;
  • Peržiūrėti, analizuoti, nuolat tobulinti įstaigoje įdiegtą sveikatos priežiūros paslaugų kokybės vadybos sistemą, atitinkančią LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus.

MŪSŲ VIZIJA – tapti konkurencinga įstaiga asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo sektoriuje, prisitaikant prie nuolat kintančių sąlygų, užtikrinant precizišką nepriekaištingą klientų aptarnavimo kokybę.